Ce facem noi? Te ajutăm să îți construiești un CV în format video și totodată poți să beneficiezi de consultanță și coaching pe partea de dezvoltare personală și profesională.
Această notă de informare îți va arăta cum avem grijă de datele tale atunci când vizitezi site-ul nostru (indiferent de unde îl folosești) și îți va spune despre drepturile tale în ceea ce privește datele personale și cum te protejează legea.
În măsura în care ai nelămuriri, observații sau reclamații cu privire la noi sau la datele personale pe care le prelucrăm pentru tine, ne poți trimite oricând un e-mail la adresa de mai sus.
Potrivit legislației, organizația noastră, este un operator de date cu caracter personal. Pentru ca datele tale să fie prelucrate în siguranță, am depus toate eforturile să implementăm măsuri rezonabile pentru a proteja informațiile tale personale.
4. Cine ești tu?
Potrivit legislației, tu, în calitate de persoană fizică beneficiară a serviciilor noastre sau produselor noastre, reprezentantul ori persoana de contact a unei companii sau persoana aflată într-o relație de orice fel cu organizația noastră, ești o „persoană vizată”, adică o persoană fizică identificată sau identificabilă. Pentru a fi complet transparenți în privința prelucrării de date și pentru a-ți permite să îți exerciți cu ușurință, în orice moment, drepturile, am implementat măsuri pentru a facilita comunicarea dintre noi, operatorul de date și tu, persoana vizată.
5. Angajamentul Nostru
Protecția informațiilor tale personale este foarte importantă pentru noi întrucât ne ajută să punem bazele unei relații bazate pe încredere și profesionalism. De aceea, ne-am luat angajamentul să respectăm legislația europeană și națională privind protecția datelor cu caracter personal, în special Regulamentul (EU) 679/2016, cunoscut și sub denumirea de GDPR. Astfel, în cadrul organizației noastre și în relația cu tine ne ghidăm după următoarele principii:
- Legalitate, echitate și transparență
Prelucrăm datele tale legal și corect. Depunem toate eforturile pentru a fi transparenți în privința informațiilor pe care utilizăm și a modalității în care o facem, iar tu ești informat corespunzător pentru a putea decide în cunoștință de cauză.
- Controlul îți aparține
În limitele legii, îți oferim posibilitatea de analiza, modifica, șterge datele personale pe care ni le-ai transmis și de a-ți exercita celelalte drepturi prevăzute de reglementările naționale și internaționale.
- Integritatea datelor și limitarea scopului
Datele pe care ni le furnizezi vor fi utilizate doar în scopurile descrise la momentul colectării sau în noi scopuri compatibile cu cele inițiale. Dacă vom prelucra datele tale în alte scopuri compatibile, vom depune toate diligențele rezonabile pentru a te informa despre acest aspect, în general prin afișarea unei noi Politici de confidențialitate publicată pe site-ul nostru. În toate cazurile, scopurile noastre sunt compatibile cu legislația. Luăm măsuri rezonabile pentru a ne asigura că datele tale personale sunt corecte, complete și actualizate.
- Securitate
Înțelegem cât de importantă este securitatea datelor personale și luăm măsurile necesare pentru a proteja clienții noștri și alte persoane ale căror date le prelucrăm de accesul neautorizat al datelor personale, precum și de modificarea, divulgarea sau distrugerea neautorizata ale datelor pe care le prelucrăm în activitatea curentă. Cu toate acestea, reține faptul că niciun site web, nicio aplicație și nicio conexiune la internet nu este complet sigură.
Am implementat următoarele măsuri tehnice și organizatorice de securitate a datelor cu caracter personal:
Politici dedicate. Adoptăm și revizuim constant practicile și politicile interne de prelucrare a datelor personale (inclusiv măsurile fizice și electronice de securitate), pentru a ne proteja sistemele de un eventual acces neautorizat sau alte posibile amenințări la securitatea acestora. Aceste politici sunt supuse unor verificări constante, pentru a ne asigura că respectăm cerințele legale și că sistemele funcționează în mod adecvat.
Minimizarea datelor. Ne asigurăm că datele tale cu caracter personal pe care le prelucrăm sunt limitate doar la cele necesare, adecvate și relevante pentru scopurile declarate în această notă.
Restrângerea accesului la date. Încercăm să restrângem cât mai mult accesul la datele cu caracter personal pe care le prelucrăm la minimul necesar: angajați, colaboratori și alte persoane care au nevoie să acceseze aceste date pentru a le prelucra și a duce la îndeplinire un serviciu. Partenerii și colaboratorii noștri sunt supuși unor obligații stricte de confidențialitate (fie statutare, fie legale).
Măsuri tehnice specifice. Utilizăm tehnologii care să asigure securitatea clienților noștri, încercând întotdeauna să implementăm cele mai optime soluții pentru protecția datelor. De asemenea, facem back-up-uri periodice de date pentru a le putea recupera în cazul unui eventual incident și avem implementate proceduri de audit periodice în privința securității echipamentelor folosite.
Asigurarea exactității datelor tale. Câteodată este posibil să îți cerem să confirmi exactitatea sau actualitatea datelor tale pentru a fi siguri că ele reflectă realitatea.
Instruirea personalului. Ne instruim și testăm constant angajații și colaboratorii cu privire la legislația și cele mai bune practici în domeniul prelucrării datelor cu caracter personal.
Anonimizarea datelor. Acolo unde putem, încercăm pe cât posibil să anonimizăm/pseusoanonimizăm datele cu caracter personal pe care le prelucrăm, astfel încât să nu mai putem identifica persoanele la care acestea se referă.
Cu toate acestea, deși depunem eforturi constante pentru a asigura securitatea datelor pe care ni le încredințezi, este posibil să avem parte și de evenimente mai puțin fericite și să avem incidente de securitate. În aceste cazuri, vom urma cu strictețe procedura de raportare și notificare a incidentelor de securitate și vom lua toate măsurile necesare pentru a readuce situația la normal.
6. Schimbări
Putem schimba această Politică de confidențialitate în orice moment. Toate actualizările și modificările prezentei Politici sunt valabile imediat după notificare, pe care o vom realiza prin afișare pe site și/sau notificare pe e-mail, în funcție de cum considerăm oportun la momentul respectiv. Te încurajăm să revii constant la această pagină pentru a consulta ultima versiune disponibilă.
7. Întrebări și solicitări
Dacă ai întrebări sau nelămuriri cu privire la prelucrarea datelor tale sau dorești să îți exerciți drepturile tale legale în legătură cu datele pe care le deținem sau dacă ai îngrijorări cu privire la modul în care tratăm orice problemă de confidențialitate, ne poți scrie la adresa de e-mail indicată în secțiunea 3.
8. Informațiile Tale
8.1. Ce fel de informații colectăm despre tine?
Atunci când navighezi pe site-ul nostru, când ne transmiți o solicitare pe e-mail sau ne contactezi în orice alt scop și pe orice alt canal de comunicare, ne vei comunica următoarele date personale, pe care le colectăm direct de la tine sau din alte surse, cum ar fi:
• Numele și prenumele
• Vârsta
• Adresa de e-mail
• Numărul de telefon
• Funcția pe care o ai în cadrul companiei
• Contul bancar pentru facturare
• Alte date de facturare
Dacă vei beneficia de serviciile oferite de noi privind dezvoltarea profesională și efectuarea unui CV video, vom prelucra și alte date precum:
• Date privind educația ta și formarea profesională
• Date privind locurile de muncă avute
• Poza / pozele cu tine
• Video / videourile cu tine
• Alte date, în funcție de serviciile pe care decizi să le contractezi și pe care le vom dezvolta pe parcurs
Este posibil să colectăm date prin module cookie sau alte tehnologii similare, precum:
• Adresa IP
• Browserul de internet
• Locația
• Paginile web pe care le accesezi pe site-ul nostru
• Alte date
8.2. De unde colectăm aceste informații?
Cele mai multe informații le vom colecta de la tine, în mod direct, atunci când ni le transmiți.
O parte din informații le vom putea prelua din alte surse, publice sau private, precum profilul tău de LinkedIn, informații publice de la Registrul Comerțului sau ANAF etc.
8.3. De ce colectăm aceste informații?
În general, avem nevoie de aceste date de la tine în următoarele scopuri::
• în vederea încheierii sau executării unui contract dintre tine și noi;
• pentru a-ți răspunde la întrebări și solicitări;
• în scop de marketing, însă doar în situația în care avem consimțământul tău prealabil;
• pentru a oferi serviciile și produsele noastre și a le îmbunătăți;
• pentru a îmbunătăți experiența de navigare;
• pentru a diagnostica sau a remedia probleme tehnice;
• pentru a ne apăra împotriva atacurilor cibernetice;
• pentru crearea și/sau mentenanța conturilor create;
• pentru a ne conforma legislației;
• pentru constatarea sau revendicarea unui drept în instanță sau în relație cu alte autorități, instituții publice sau persoane.
8.4. Care este temeiul legal pentru prelucrare?
În principal, ne bazăm pe următoarele temeiuri pentru prelucrare:
• consimțământul pe care ni-l oferi pentru prelucrarea datelor cu caracter personal.
Reține că îți poți retrage în orice moment consimțământul prin urmarea instrucțiunilor de dezabonare („unsubscribe”) din fiecare e-mail sau prin transmiterea unei cereri scrise la adresa de e-mail office@remarkabil.ro
• încheierea sau executarea unui contract între tine și noi (inclusiv la distanță)
• interesul legitim al nostru sau al unei alte părți;
• îndeplinirea unor obligații prevăzute de lege.
8.5. Cât timp stocăm datele?
Stocăm datele cu caracter personal doar pe perioada necesară îndeplinirii scopurilor, dar nu mai mult de 5 ani de la încetarea contractului sau ultima interacțiune cu noi.
În cazul în care prelucrarea datelor tale personale s-a bazat pe consimțământul tău, vom prelucra datele tale până în momentul în care îți retragi consimțământul.
După încheierea perioadei, datele cu caracter personal vor fi distruse sau șterse din sistemele informatice sau transformate în date anonime pentru a fi utilizate în scopuri de cercetare științifică, istorică sau statistică.
Reține faptul că în anumite situații expres reglementate, stocăm datele pentru perioada care ne este impusă de lege.
8.6. Cum împărtășim informațiile tale cu ceilalți?
Putem dezvălui datele tale, respectând legea aplicabilă, partenerilor de afaceri sau altor terți. Depunem în permanență eforturi rezonabile pentru a ne asigura că acești terți au implementate măsuri adecvate de protecție și securitate. Cu acești terți avem clauze contractuale astfel încât datele tale să fie protejate. Te vom informa cu privire la identitatea acestor companii înainte de transmitere sau într-un termen rezonabil și ne vom asigura că orice transfer este legitim, având la bază consimțământul tău sau alt temei juridic.
De exemplu, am putea furniza datele tale către alte companii, precum furnizorii de servicii IT sau telecomunicații, contabilitate, servicii juridice și alți terți cu care avem o relație contractuală. Acești terți sunt selectați cu o grijă deosebită astfel încât datele tale să fie prelucrate doar în scopurile pe care noi le indicăm.
De asemenea, am putea transfera datele tale către parteneri de afaceri ca urmare a unui efort comun de a oferi un produs sau un serviciu.
Deși puțin probabil, am putea vinde în viitor afacerea sau o parte a afacerii, situație care va include transferul datelor tale.
Putem transmite datele și altor părți având consimțământul sau potrivit instrucțiunilor tale.
Vom putea, de asemenea, furniza informațiile tale cu caracter personal și către parchet, poliție, instanțele judecătorești și alte organe abilitate ale statului, în baza și în limitele prevederilor legale și ca urmare a unor cereri expres formulate.
Ne vom asigura, în limite rezonabile, că datele tale nu părăsesc Spațiul Economic European, însă, în măsura în care vom transfera date către state din afara SEE, ne vom asigura, în toate cazurile, că transferurile sunt legitime, având la baza consimțământul tău explicit sau alt temei legal.